PL

Regulamin sklepu internetowego Freakaster.pl
Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem freakaster.pl, prowadzonym przez HORIZON Adam Ostapiuk, adres: Jędrzychowice 65c ,59-900 Zgorzelec NIP: 6152069532, REGON: 524194375 Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

1. Zakres obowiązywania regulaminu
Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

2. Zawarcie umowy
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z HORIZON Adam Ostapiuk.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W celu złożenia oferty nabycia produktów należy złożyć zamówienie. Za pomocą mechanizmów dostępnych w naszym sklepie mogą Państwo dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka zakupowego i złożyć ofertę kupna. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo automatycznie wygenerowaną przez system wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania Państwa zamówienia. Wiadomość ta nie jest równoznaczna z oświadczeniem o przyjęciu Państwa oferty i zawarciem umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po weryfikacji, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji i akceptacji Państwa oferty, co następuje za pośrednictwem osobnej wiadomości e-mail z informacją o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Państwo takiego oświadczenia zostaje zawarta umowa sprzedaży.

3. Język i zasady utrwalania umowy
Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim
Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

4. Dostawa produktów
Do podanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.

5. Płatności
W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:
Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych.
Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.

6. Prawo do odstąpienia od umowy
Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

7. Zastrzeżenie własności rzeczy
Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.

8. Szkody powstałe podczas transportu
Dotyczy Konsumentów: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych praw (opisanych poniżej w punkcie dot. reklamacji) i ich zaspokojenia. Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci”, czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów): ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowego pogorszenia stanu produktu przechodzi na Państwa w momencie jego wydania przez nas spedytorowi, przewoźnikowi lub innej osobie lub instytucji zajmującej się realizacją wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od momentu przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Państwu oraz za zawinione przez przewoźnika opóźnienie w dostarczeniu przesyłki.

9. Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
Dotyczy Konsumentów: jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adam.ostapiuk@gmail.com. Kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 795630320 Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Dotyczy Przedsiębiorców: (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego – tzw. „quasi-konsumenci”, czyli przedsiębiorcy jednoosobowi korzystający z niektórych praw konsumentów): w przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność naszego sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady zostaje wyłączona.

10. Usługi świadczone drogą elektroniczną
W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

11. Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.
W przypadku Przedsiębiorców dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
W przypadku Przedsiębiorców, osób prawnych prawa publicznego lub wyodrębnionych podmiotów publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

ENG

Terms and Conditions of the Freakaster.pl Online Store

The following Terms and Conditions define the general conditions of sale applicable to our online store available at freakaster.pl, operated by HORIZON Adam Ostapiuk, located at Jędrzychowice 65c, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6152069532, REGON: 524194375. The business activity is registered in the Central Register and Information on Economic Activity (CEIDG), maintained by the Minister responsible for economic affairs.

1. Scope of the Regulations
These Regulations apply to all orders placed by Consumers and Entrepreneurs through our online store. According to Article 22 of the Civil Code, a Consumer is a natural person conducting a legal transaction with an entrepreneur not directly related to their business or professional activity. An Entrepreneur, as per Article 43 of the Civil Code, is a natural person, legal entity, or unincorporated organizational unit not being a legal entity, to whom legal capacity is granted by law, conducting business or professional activity on their own behalf. Other or supplementary regulations and general terms and conditions used by Entrepreneurs do not apply unless we explicitly and in writing agree to them.

2. Conclusion of the Contract
The sales contract is concluded with HORIZON Adam Ostapiuk. The presentation of products in our online store is an invitation to enter into a contract within the meaning of Article 71 of the Civil Code. To place an order, you need to submit it. Using the mechanisms available in our store, you can add selected products to your shopping cart and place a purchase offer. The shopping cart and data entered in the forms can be modified before placing the order using the available functionalities and messages displayed during the order placement process. By clicking on the order summary page on the button confirming and finalizing the order, you place an order for the products in the cart. After placing the order, you will automatically receive an email confirmation of your order registration. This message is not equivalent to accepting your offer and concluding a sales contract. The sales contract is concluded after verifying whether the order can be accepted for execution and accepting your offer, which is done through a separate email confirming the order approval for execution. Upon receiving such a statement, the sales contract is concluded.

3. Language and Record-Keeping of the Contract
The sales contract can be concluded in Polish. We retain the content of the contract and send you order-related data and our Regulations by email. You can also check information about your orders through your customer account. The Regulations are also available on the website of our online store in a way that allows you to acquire, reproduce, and store its content.

4. Product Delivery
The prices of products do not include delivery costs. The ordered products are delivered through our cooperating courier companies. Detailed information on possible delivery methods, terms, and shipping costs is presented during the order placement process and in a special information tab on our store’s website.

5. Payments
In our online store, the following payment methods are available:
– Electronic payments (e-payments) via online payment services.
– Traditional bank transfer payment. In case of choosing this payment method, after placing the order, we will send you the details for the transfer via email. The order processing will commence after the full payment for the placed order is credited to our account.

6. Right to Withdraw from the Contract
Consumers have the statutory right to withdraw from the contract, as described in the information about the right of withdrawal from the contract. The right to withdraw from the contract also applies to individuals who conclude a contract directly related to their business activity if the contract does not have a professional character for these individuals, as indicated by its subject matter, provided through the Central Register and Information on Economic Activity. Other entrepreneurs do not have the right to withdraw from the contract.

7. Reservation of Ownership
Products ordered in the store remain our property until the full payment of the sales price.

8. Damages During Transport
Applies to Consumers: in the case of consumer distance purchases, our store always bears the risk of accidental damage or loss of the item during transportation. If the ordered products are delivered with obvious damages incurred during transport, please promptly report such defects to the courier and contact us. Delay in reporting such a complaint or contacting us has no consequences for your legal rights (described below in the complaint section) and their satisfaction. However, quicker notification assists us in asserting our claims against the carrier or transport insurer.
Applies to Entrepreneurs (excluding individuals who conclude a contract directly related to their business activity if the contract does not have a professional character for these individuals – so-called “quasi-consumers”, i.e., sole traders benefiting from some consumer rights): the risk of accidental loss or accidental deterioration of the product passes to you when it is released to our forwarder, carrier, or another person or institution handling the shipment. We are not responsible for the loss, shortage, or damage to the product occurring from the moment it is accepted for transport until it is handed over to you, as well as for any delay in the delivery caused by the carrier.

9. Complaints: Conformity of Goods with the Contract / Defects
Applies to Consumers: we are obligated to deliver defect-free goods. In the case of non-compliance of the goods with the contract, the Consumer is entitled to rights specified in Chapter 5a of the Consumer Rights Act. According to the rules set out there, the Consumer may demand the repair or replacement of non-compliant goods, submit a statement on the reduction of the price of the goods, or withdraw from the contract. We are responsible for the lack of conformity of the goods with the contract revealed within 2 years from its delivery unless a longer shelf life has been specified for the given product – in that case, the longer term applies. In the case of non-compliance of the goods with the contract, the above provisions concerning the Consumer also apply to a natural person entering into a contract directly related to their economic activity, where the contract does not have a professional character for this person, as indicated by the subject matter of their economic activity, provided through the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity.
Complaints can be submitted via email to: adam.ostapiuk@gmail.com. Phone contact is possible at: 795630320. Information about any additional warranty and its detailed conditions are always included with the product and available on the informational pages of the online store.

Applies to Entrepreneurs: (excluding individuals who conclude a contract directly related to their business activity if the contract does not have a professional character for these individuals – so-called “quasi-consumers”, i.e., sole traders benefiting from some consumer rights): in the case of a sales contract concluded with an Entrepreneur, based on Article 558 § 1 of the Civil Code, the liability of our online store for defects under warranty is excluded.

10. Services Provided Electronically
To use our online store, including browsing the assortment and placing orders, it is necessary to have a multimedia device with an installed web browser and access to the Internet and email. In browser settings, it is recommended to enable the ability to handle JavaScript scripts and save Cookies files. Users are obliged to use the online store in accordance with the law and good practices; delivering content of an unlawful nature is prohibited. We take all necessary actions to ensure the fully correct operation of the service and interface of our online store within the scope dictated by current technical knowledge and undertake to promptly eliminate

any irregularities and technical problems reported by users. This also applies to the possibility of subscribing to the newsletter or optionally creating a customer account – if these services are provided within our store. Any detected irregularities or interruptions in the functioning of the service and services of our online store can be reported to us via the contact details indicated above. In a complaint regarding irregularities related to the technical functioning of the online store service, please specify the type and date of the irregularity.

11. Final Provisions
None of the provisions of these Regulations aim to violate the statutory rights of the Consumer. In the event of any inconsistencies between the provisions of these Regulations and the rights of Consumers arising from universally applicable laws, the legal regulations will always apply in place of the challenged provisions of the Regulations.
For Entrepreneurs, legal entities of public law, or separate public-law entities, the court exclusively competent to settle all disputes arising from contractual relations between us and you will be the court competent for our registered office. The above does not apply to individuals entering into a contract directly related to their business activity if the contract does not have a professional character for these individuals, as indicated by the subject matter of their economic activity, provided through the provisions on the Central Register and Information on Economic Activity.